من که میدونم!!!!!
 
قوم اجوج مجوج !!
به تیمارستان عجوج مجوج خوش اومدید !!!
پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:, :: 16:15 ::  نويسنده : maJooJ

من که میدونم شما ها همتون پایه این ولی نمیگین!!!!!!!!!!

من که میدونم شما ها دل ما رو نمیشکونین!!!!!!!!

من که میدونم اینجا هر روز کرور ها کرور بازدید کننده داره !!!!!!!!!!

تا اونجا که امارگیر وبلاگ قاطی میکنه !!!!!!!!

من که میدونم.....................

من که کلا میدونم!!!!!!!!!!!!!!!

حالا!!!!!!!!!!!!!

اصلا مهم نیست

ما به تنهایی میترکونیم شما وایستین تماشا کنین!!!!!!!!!!

میریم که داشته باشیم یک.................

پس نتیجه میگیریم که این یارو از ما دیونه تره نظرتون چیه؟

تا بعد

عجوج

 



نظرات شما عزیزان:

نس
ساعت10:04---13 تير 1390
به خودم امیدوار شدم راستشو بخوای :دی

( آخه قراره برا تولدم گوشامو 10 سوراخه کنم :-" :دی ) پاسخ: خواهز رو سفیدم کردی تو دیوانگی!عاشختم!!!!:-))


ghazale
ساعت17:46---2 تير 1390
salaaaaaaaaaaaaaaaaaam
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah in chera injorieee?!!!!
sad rahmat be shomaha azizam

پاسخ:قربونتون برم به خدا!که حرف مارو تایید میکنین:D


AnGeL girl 
ساعت13:25---27 خرداد 1390
اقا من میقاطم.شما رو یادم میره کدومین کدوم نیسین.......قشنگ بعدا به من بگین.....اخ جون دعوا....من برم دعوا ببینم...........
.
.
////بزنم دماغتو خورد کنم؟ها؟؟بچه پررو...
-با برادره من بودی؟؟فک کردی کی هستی که اینجوری..بییب....میکنی...بزنم.......بی ییییییییییب..........///
.
.
.
3ربع بعد:
یه قسمتی از دعوارو گذاشتم تا بی نسیب نمونین...هه هه هه
همین دیگه.بسه زیادی گفتم.از اونجایی که من هی میا و نظر میدم و شما هیچ تشویقی نمیکنین: فدا خودم میشم کرور کرور.(0چه ربطی داشت) پاسخ: دیونه به تو میگن افرین همین جوری پیش بری با معدل بالا از تیمارستان فارغ التحصیل میشی!!!:-)) دعوا هم که دیگه تهشه توهمات یکی از علایم اصلی دیوانگی!هستش داری خوب پیش میری بهت افتخار میکنم:-p:D


AnGeL girl 
ساعت21:27---26 خرداد 1390
برادره من گفتم که اشتب شد بود........یهویی میهنگه.....نمدونم واس چی که.......به هر حال میهنگه........
اقا الان واس من یه سوال پیش اومده....
تو الان کدومشونی که جواب دادی؟؟؟
برادره من بگو ادم بدونه کدوم دوسته دیوونه هستی پاسخ:اینا همه مجوج جونه عزیزه دله:D


AnGeL girl 
ساعت17:07---26 خرداد 1390
هی میگم از این سوالای سخت نپرسین هی شما میپرسین...........دیوونه اینقدر کنه.........ولم کنین دیگه...
فک کنم.......بذار.............واسا دیگه........نیدونیم.....هر وقت حوصله داشته بیدیم فک کردمیم جواب دادمیم....
.
.
.
پواخ پواخ ما میرویم پاسخ:از اولشم دیوانه تنبلی بودی!:D پ.اخ پ.اخ بازم از این ورا بیا!:D


AnGeL girl 
ساعت17:01---26 خرداد 1390
خواهش میکنم.د اگه من نکنم کی بکنه...هه هه
همین دیگه هنوز بمبرو نرتکوندین،واس همین کسی نظر نمیده..........
ا ا نکن اونجوری...برادره من نکش....بیییب.......اقا اشتب شده بود..در هر صورت حالا که نظر دادم...دستیم درد نکنه..یه دست به افتخاره خویشتن پاسخ:کجا رو نکش!!!!!1:-)) افرین دیونه خودشیفته به تو میگن ;-)


aJooJ
ساعت17:01---26 خرداد 1390
فقط یه سوال با چی اومدی این صدا رو داشت؟!!!!پواخ پواخ

AnGeL girl
ساعت16:49---26 خرداد 1390
پواخ پواخ.ما امدیم...........
برادره من دیر به دیر میاپی توقع داری ملت بریزن بیان؟؟
به به چه زیباست....یک دیوانه به تمام معنای واقعی........
دوستان اصلا نترسین..این یکیه مثله خودمون...تعجب نکنین.....
اوخ اوخ بگیر جلو چشماشو...بگیر...الان میغشه.........
اخه برادره من شما که میدونین چرا میان..
.
.
.
.
خب دیگه زیادی حرفیدم.بای بای پاسخ:پواح پواج خوش اومدی! بابا برادره من!!!!! وقتی نظر نمیدین! نمیگین ادم دلش یخ میکنه؟!!!!(همون دلسرد اغراق شده:دی) مرسی که دیونگیشو تاید کردی:-p


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا جهت سرگرم سازی نویسندگانه آن تاسیس شده است و ارزش دیگری ندارد ... لطفا در این مکان آشغال نریزید !! با تشکر عجوج و مجوج !
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 29452
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1